Laat jouw merk spreken
Heb je een uitdaging, vraagstuk of probleem waar je mee aan de slag wilt?

Jouw unieke verhaal is het
fundament voor het creëeren
van krachtige interacties

Verhaal ontwerp

Ook jij hebt met jouw merk een uniek verhaal te vertellen. Het vormt de kern van de identiteit en de missie van jouw organisatie. Dit verhaal geeft betekenis aan wat jouw merk doet, waarom het belangrijk is en hoe het waarde biedt aan klanten. Alleen met een helder verhaal kun je als organisatie je merk effectief uitdragen.

Het definiëren van jouw unieke verhaal is daarom essentieel. Dit brengt je dichter bij je ideale klanten, omdat zij zich kunnen identificeren met de visie van jouw merk. Jouw (potentiële) klanten worden aangetrokken door de waarde die je biedt en ze voelen zich begrepen door jouw sprekende manier van communiceren. Jouw verhaal resoneert met je doelgroep en laat jouw merk spreken. Het fundament voor het creëren van krachtige interacties.

Kíen ontwerpt jouw verhaal

Door terug te gaan naar de kern van je organisatie, leggen we het fundament voor jouw merk. We staan stil bij de essentie en kenmerken van je organisatie. We definiëren de onderscheidende positie van jouw merk, bepalen waar de waarde voor het publiek ligt en zetten de toon van je merk neer. Zo wordt het karakter van jouw merk weerspiegeld in een sterk verhaal.

Dit verhaal is het vertrekpunt voor het consequent en betekenisvol uitdragen van je merk. Je gaat gericht communiceren en je doelgroep effectief aanspreken. Zo ben je met jouw merk met volle overtuiging zichtbaar en relevant in iedere interactie met je publiek.
Visie vorming
Klantonderzoek
Positionering
Identiteit bepaling
Merkpersoonlijkheid

Wil jij je verhaal samen met Kíen gaan ontwerpen?

Yes, laten we kennismaken!
Met een uniek verhaal

Heb je
focus

Om op te richten. Maak je gericht strategisch keuzes waar je met je team naartoe werkt.

Ben je
consistent

In alles wat je doet. In wat je vertelt en in wat je uitdraagt naar de buitenwereld.

Ben
je relevant

Je begrijpt je publiek en weet hoe jij ze kan raken met het vertellen van je verhaal.

Je visie, waarde en tone-of-voice in combinatie met je touchpoints maken je klantervaring betekenisvol.

Dit is de visie van Kíen

Zorg dat je merk uniform en herkenbaar resoneert op alle momenten wanneer je de interactie aangaat met je klanten.